Mr.Tabung

Wednesday, November 4, 2015

Fius tercabut

Nak kata kerja aku banyak nau-nau kat pejabat takdelah sangat, tapi bila tiba time berlambak memang tak menang tangan. Bila mana datang mood gila aku menyerang habis sumer rakan kerja aku paksa join.

Salah satu darinya dipaksa berselfie (batak selfie). Walaupun deep dalam hati derang menyumpah aku kot tapi yang penting kerjasama bagi menjayakan kebosanan aku yg tiba-tiba menyerang sangat berguna.

Tadaa....gambar pembuka bicara.


Gambar kedua:
Yang belakang tu memang sentiasa bersemangat dalam bab-bab bergambo ni.



Orang bekerja aku sibuk jugak bekerja.


Pembantu peribadi.


u r so sado b ( b singkatan dari nama brahim) jgn nk salah faham sangat.



Takde tujuan.



Bodyguard yg tak berapa nak menjadi.



Pinjam jap je...


Dia lagi..



Muka nak kena selam dalam air.



Muka memang nak kene rebus dalam periuk tanah.



Terpaksa tapi rela.



Hehehe...apajua sekali pun korang semua memang terbaik...nanti aii ajak lagi k..next kiter guna drone pulak tapi tunggu duit bantuan dari kerajaan next year k...

Selamat maju jaya!!!


No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..