Mr.Tabung

Thursday, May 17, 2012

Barbie Alive!!!


Sejak umur aku baper tahun dan sampai sekarang aku still suka tengok citer kartun Barbie. Bukan kerana jalan citer tu yang aku suka tapi kecantikan dan kesempurnaan Barbie tu. Aduhai..rambut panjang, pinggang ramping, muka bujur sireh, hidung mancung, mata bundar dan kira SEMPURNA lah sebagai perempuan.

Ada jugak kenkadang berangan nak jadi camtu tapi angan-angan jelah. Pernah jugak aku terfikir dalam dunia ni ada ke yang betul-betul ‘real’ macam kartun animasi tu? 

Rupa-rupanya ADA!!! Walaupun bukan dari azali dia dilahirkan macamtu tapi pengubahsuaian dia tu sangat menjadi!! Gila teruja aku tengok. Perghhh, apalah perasaan boifren dia ek dapat gefren cenggitu?

Rambut dah macam benang emas, pinggang ko takyah citer r, kalah kerengga. Tak percaya????

 V
V
V
V
V
V





.BARBIE SANGATTT OKK!!








.UWAAAA..BODY IDAMAN KU....



.VALERIA LUKYANOVA.



Ni kalau berdiri sebelah patung kat mall ni, sumpah aku tak tau dia ni manusia . Tiba-tiba nak tanya harga wat cenggini baper ek??? uhuuuu...






No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..