Mr.Tabung

Friday, July 27, 2012

Dialog orang berkapel masa kini.


Bila saya cakap saya minta maaf awak diam, bila saya cakap sungguh memang saya tak sengaja buat awak kecik hati awak diam, bila saya kol awak dan ajak sembang awak diam, bila saya mesej, awak reply tapi dalam nada diam jugak. Saya tahu awak marah sangat kat saya tapi awak taknak cakap, ni bulan poser tak baik tau buat muka masam macam tu. Ini jalan terakhir saya nak menunjukkan betapa saya nak minta maaf, puas saya cari, baru saya jumpa yang sesuai. Walaupun lagu ni dah veteran tapi lirik dia sangat sama dengan apa yang saya cuba nak cakapkan. Saya harap awak senyum lepas baca entri ni dan terus cari dalam youtube sambil tutup mata bila dengar lagu ni ek. (hihihi)


Tertutupkah sudah hatimu
Untuk menerima ku lagi
Apakah keras hatimu
Tak bisa lentur lagi

Bukan ku sengaja

Mahu kau terluka
Bukan niatku

Kalau pun memang

Aku bersalah
Namun sebesar manakah
Begitu susah utk kau maafkan
Hingga ingin kau singkirkan
Bumi yang manakah yang tak pernah basah
Bila hujan mencurah

Aku usah berubah

Usah diturutkan hati marah
Di hati kecilmu
Ku tahu kau tak begitu

Sudah lumrah cinta

Suka bersulamkan air mata
Kita dihiris rencana
Terpetik cinta sukunya

Kita buang keruh yang melanda

Kasih pasti jernih semula
Tak siapa di dunia merasa
Cinta terlepas sengsara

Tanpa rajuk hiba

Tak ketemu makna
Nikmatnya cinta

Bukan niatku...

 

Saya janji lah saya takkan sebut lagi pasal kisah-kisah dulu-dulu, kan saya dah cakap saya dah tak ingat apa-apa pun tapi awak ni suka sangat nak marah-marah, nanti kena sakit jantung sape yang susah?


Nanti bila dah tak marah kita nyanyi lagu yg kat bawah ni nakkkkkkkkkkkkkk taaaaaaaak?????? 

Aku tak bisa mengatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Ini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku


 appology accepted????
 tq babe..


 p/s: cari perbezaan antara kenangan dan masa depan.

No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..