Mr.Tabung

Thursday, February 20, 2014

NAK KURUSSSSS


Cantiknya tengok anak-anak dara a.k.a gurlz gurlz yang badan slim mlim; kaki kecik;peha kecik;pinggang kecik. Eh helloooo....dulu i pun mcm tu jugak tau tapi dululah...(sob..sob..sob)

Mana taknya sekarang dah berubah, mengandung 5 kali; beranak lagi; alignment pun tentulah lari lintang pukang tapi tidak mengapa akan aku buat balancing semula.hikhikhik.

Memandangkan bulan 12.2013 lepas aku baru je lepas keguguran so hajat untuk mengandung lagi haruslah di planning betul-betul jadi sementara itu baik aku menjalankan misi aku ni iaitu MENGURUSKAN BADAN. 

Oleh kerana kerajinan aku untuk buat exercise walaupun hanya 5 minit sangat tahap kura-kura gastrik maka aku memerlukan ubat sampingan supaya hasil mengurus;mengecik badan aku ni berjalan dengan lancar. Walaupun banyak cerita dan info yang mengatakan makan ubat-ubat berunsur sebegini membahayakan kesihatan tapi aku nak cuba hanya untuk sebulan je; lepas tu aku akan buat diet sendiri (korang percaya?)

Survey punya survey dan telah tengok hasil mujarab dengan mata aku sendiri maka aku bertekad nak mencuba nasib. Tetapi; kalau ada sesiapa yang ada info tentang bahaya dan bahana kalau ambil ubat ni tolooong bagitau aku yer. Mudah-mudahan takde kesan sampingan yang bahaya.(amin).

Aku pun konpius ubat ni katanyer dari france tapi tulisan cam SIAM..hahahaha. 
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V


Amacam?? ada yang pernah mencuba??? share lah sikit yer...tq.

No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..