Mr.Tabung

Wednesday, February 19, 2014

Kisah tak berapa nak Dongeng

Kenapa tiba-tiba harini aku teringat pada seseorang yang tak sepatutnya aku ingat dan tiba-tiba juga aku ingin bertanya beberapa soalan yang dah lama bermain kat kotak fikiran aku ni . Hmm...antara soalan yang ingin aku ajukan pada dia ;

  • apa khabar awak sekarang?
  • makin kurus ke makin gemuk? (hehehe)
  • dah ada gf baru ke? (lalalalala)
  • dah naik pangkat ke?
  • anak dah bertambah ke?
  • dulu kita pernah give and take bagi lagu (ala-ala budak sekolah) so, kalau awak terdengar semula lagu tu, ingat tak kat saya? sebab saya.....ingat.
  • kalau tiba hari-hari penting antara kita contohnya, besday saya (tak lama lagi) awak ingin tak nak wish kat saya?
  • awak ada tak no hp saya (yang baru)?
  • awak ada rasa teringin tak nak kol saya?
  • awak......rindu tak kat saya?
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
 
  • kita dah putus ke????? - _ -


 
TAPI; ini sekadar soalan je jangan menimbulkan apa-apa reaksi yang negatif pulak yer. Semua orang ada kisah silam kan? manis ke pahit ke ianya tetap satu kenangan dan dah pun terjadi. Tak semua yang pahit tu kita harus lupakan dan tak semua yang manis tu patut kita kenangkan. Apapun yang terjadi pasti ada sebab yang tertentu.
 
Andai dia bergembira, syukur aku panjatkan tetapi jika sebalikya, aku akan sentiasa mengharapkan agar sinar kebahagiaan tu akan jadi milik dia; 
 
Kita telah ditakdirkan untuk bertemu tetapi kita tidak ditakdirkan untuk bersama; Kita ditakdirkan untuk bercinta tapi kita tidak ditakdirkan untuk bersatu; kita hanya telah ditakdirkan untuk membetulkan apa yang salah dan itulah takdir kita.
 
Apapun hanya kita; hanya kita berdua yang tahu sejauh mana keihklasan hati; .....untuk hari-hari terpenting yang dah terlepas; happy birthday to you and for the next and next coming birthday!!
 
 

ada satu lagu ni memaaaaang untuk you, klik >> dipintu syurga eh??  

tips: sila pasang lagu ni dulu sambil baca entri ni..ye..hahahaha.
 





No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..