Mr.Tabung

Saturday, March 1, 2014

SAMSUNG CAMERA NX100

Mari mari...

Camera aku ni dibeli bertahun yang lepas walaupun bunyi macam dah berkurun tapi sangatlah jarang aku gunakan dan sebab aku cakap macam ni adalah ;

-malas nk bawak ke hulur ke hilir 
-jarang outing yang memerlukan aku untuk berkamera bagai
-dah ada handphone
-faktor umur yang dah tua ni dah malas nak bergambo sangat.

Keadaan camera ni sangat baik dan macho berwarna Hitam 'itu menawan'.

Dah..dah malas nak puji-puji sangat, sesiapa yang berminat boleh compare compare kan dulu di pasaran, klu konpem dan konpiden nak, harga RM700 dan kalau nego pun aku tolak RM50 je. hehehe. 

Nak????????? email je aku, niaennalisha@yahoo.com or komen je kat entri ni and ill get back to you with my phone number (perghh..speaking!!) Ni ada gambo untuk tatapan sesiapa yang ada rasa minat dan berkenan di hati tu k.

Ni entry sticky, so tak lama lagi bila dah takde maksudnya dah jadi hakmilik kekal 99 tahun orang lain. OK??






Sekali gambo terbalik lah pulak..maaf yer, korang cuba r rotate sendiri yer. DAN....jeng..jeng..jeng..sape yang beli ni akan aku bagi hadiah misteri..hehehehe..nak tahu apa??? beli r dulu. LOL

No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..