Mr.Tabung

Friday, July 13, 2012

PHD + LP


Semalam petang (ke petang semalam?) sekali lagi diserang kelaparan yang menggunung dan oleh kerana aku tak rasa aku dapat menahan gelora lapar aku ni untuk memasak sebab dah tak sempat sangat dah jadi otw balik aku pun menyinggahlah di PHD . Ehh.. bukan perasaan hasad dengki yer tetapi pizza hut delivery . Niat hati sebenarnya nak makan je kat mana-mana pizza hut restaurant tapi macam dah petang sangat lepas tu pulak hubby aku tak sabo-sabo nak balik nak jumpa dengan anak dia (macam setahun ko tak jumpa kan..)

Siap dalam masa 15 minit untuk 2 regular  pizza (dalam kereta tu jugak aku curik makan sikit2) huhuhu. Sekali boleh pulak terjumpa gerai yang menjual LP iaitu laksa penang, apa lagi...dah nama pun driver sebelah aku ni mai dari sana terus dibelinya 4 bungkuih. Selera aku lebih kepada pizza lah, laksa tu aku suka jugak tetapi ada hari-hari tertentu lah aku terasa nak pekena. Apa-apa pun dua-dua menu simple ni sangaaatlah sedap.



Yg separuh lagi tu aku dah khatamkn masa dlm kete lg..huhuhu...


pilih jgn tak pilih


tu dia laksa!!!!


aik..roti pulak ko nak ek???


kenyang jugak r makan sebegini...


jual mahal tadi ek....


yg pasti yg besor je jadi pilihan







pedas nya toksah citer r...


adaakukesah : ada pulak si langau nak cakap aku ni org kampung desperate sebab tunjuk makanan lagik..hahahahahaha...jgn sakit hati naaaaa....cer g tengok cermin muka tu jap...

No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..