Mr.Tabung

Friday, July 13, 2012

FRIDAY Luncheon


Jumaat yang indah. 

Aku ni kan, asal tiba je hari Jumaat ada je mende aku nak hasilkan. Bistu nak wat camner dik non oi...Jumaat bukan sahaja merupakan hari yang indah tetapi masa rehat yang panjang (bagi yg bekerja kerajaan) macam aku ni lah.

Bila masa rehat panjang, langkah pun panjang, destinasi pun panjang sikit daripada biasa. So, untuk tengahari ni aku telah men-join kan diri kejap dengan tournament bowling anjuran jabatan aku yang bertempat di Sunway Pyramid. Dah nama pun sunway pyramid nak dapat parking pun berpyramid-pyramid lah bagaikan. Berkat kesabaran dapatlah jugak aku n kawan-kawan memakir kan kereta di celah antara kereta. Ok, bukan kisah parking yang nak aku huraikan di sini yer cuma sekadar pembuka kata bicara je.

Shopping complex ni ibarat heaven lah, sejuk je mata aku ni melihat alam sekeliling yang berwarna-warni, kalau tak kerana aku sedang bekerja dah pasti waktu ni aku masih di sana, huhhh, teringat zaman-zaman dulu di mana aku sanggup meng-halfday sebab nak bershopping di Sunway n of course dengan kawan aku lah kan.



kena isi 'minyak' dulu...


pura-pura candid lah sangaaattttt....


sentiasa bersedia...hihihi


warna werni erkkkk...




pasukan sorak senyum




dengan bowler terhebat...hikhikhik...




tinggi nya akuuu...










seri ibu mengandung...




aku nk amik gambo yg tukang amik gambo tu sebenarnyer..er er er...


so biru....


gigih menyediakan tempat mamam-mamam peserta ni erk...

Itu je untuk tontonan.... sampai jumpa lagik....byeeeeeeeeeee...SELAMAT BERCUTI NAAAAA....

No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..