Mr.Tabung

Friday, May 4, 2012

Tahniah bebs..!!

29.4.2011 adalah tarikh perkahwinan diraja untuk pasangan Kate & William, tetapi bersempena tarikh itu juga ramai pasangan-pasangan yang ingin menjadikan tarikh itu sebagai tarikh untuk melangsungkan perkahwinan.

29.4.2012 baru-baru ini aku telah menghadiri majlis perkahwinan kawan aku iaitu zaza dan pasanganya rasha di kediamanya di Taman Nilai Impian, Negeri Sembilan. Bertemakan white dan purple (tp aku tak ikut pun tema tu, ihii). Serba ringkas tapi tetap menarik.

Jom kita tengok serba sedikit gambar yang sempat aku snap;





.ABG NI NK INTERFRAME JUGERR.




.PURPLE PUTIH.






.A.R BADUL SEBAGAI MC.





.KETIBAAN PENGANTIN LELAKI.




.AYUH KITA BERDANSA.





.RAJA SEHARI.







.SANGGUL KU.

.NI LH JADINYA KLU BINI SIK NK BERGAMBO.ABAIKAN LELAKI YG TAK BERBAJU KT BELAKANG ITEW.

.DOORGIFT YANG AKU DAPAT.



Setakat ni dulu gambar yang sempat aku upload, ada masa nanti aku upload more n moreeeeeeeeee...


1 comment:

  1. hebatnye sanggul!!!!! nasib baik tak tertanggal kena tiup angin kipas...hahahaha

    ReplyDelete

Komen murni murni je yer..muchoo..