Mr.Tabung

Monday, May 7, 2012

Under-wear lol.


Ini adalah salah satu tempat di mana-mana dalam shopping complex yang aku jarang akan singgah. Sebab?? Keutamaan aku hanya kadang-kala dan kadang-kadang juga aku lebih senang ke kedai yang memang hanya khusus menjual pakaian ni, iaitu pakaian dalam wanita.

Dalam bab ni, aku bukannya memilih nak yang berjenama atau up-to-date, yang penting adalah keselesaan ketika memakainya di samping kesesuaian warna yang dipilih. Takkan kalau t-shirt aku kaler putih, bra aku pakai merah (ingat thaigirl show ke?) uhuu, jadi yang selalu aku beli hanyalah kaler putih, hitam atau creamy. Tapi ada jugak kenkadang aku beli yang tricky2 etc; polkadot or tiger stripe...ngaummmm..!! Itupun 2:10 je yang ada dalam koleksi aku.

Baru-baru ni aku ada mengunjungi satu pusat membeli belah Jusco Midvalley, sedang aku pergi mengintai-ngintai apa yang best-best, aku tertarik dengan satu sudut yang berwarna-warni. Wow..colorful sungguh!! Semua warna ada, merah, biru, kuning, oren, hijau dan banyak lagilah.

Itulah dia bra brand scarlet!!! Sangat cantik dan trendy!! Weeweettttt!! Hubby aku pun sempat tegur, wooowwww (apa yg tersirat dlm hati dia, itu aku tak pasti). Walaupun colourful bagai, aku tak beli pun sebab belum masa untuk aku membeli my internal outfit. ihii (ada time2 ok..) Korang mesti tahu dan maklum harga bagi scarlet bra ini sangatlah mampu milik bermula dari RM 10 – 30 . Size ada beraneka size dan design pulak not bad lah, ada yang ber-spounge dan tak, ada yang push-up dan tak dan ada yg bentuk butterfly dan ada yang basic. Memang menerujakanlah kalau sampai kat corner scarlet ni itu belum ditambah dengan ‘suar centot’ dia lagi. Fuhhh, tak terlarat nak membeli je. Tapi tetap berbaloi kalau sekadar nak pakai ganti seharian kan. Mencapai tahap keselesaan atau tidak itu bergantung kepada setiap individu yang memakainya. Bagi yang mengutamakan branded, tentu-tentulah tak dipandangya brand ni. Tapi bagi aku pula, janji sesuwaiiii!!!

Aku pasti dan sangat yakin aku pasti akan pergi semula untuk mencari size yang bersesuaian dan berpadanan sebab aku rasa bulan lepas aku takda lagi membeli yang baru jadi sebelum kehabisan stok aku perlu membeli yang baru!!.



.WARNA DAN WARNI KANN???.


.MEH CLOSE-UP LAGIK.


No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..