Mr.Tabung

Thursday, April 12, 2012

JOM kawen...


Awak..awak...awak nak kawen gan kiter tak????? Kihkihkih, comel plus gedix jugaklah dialog ni. Haippppp, bukan nya aku nak kawen, entry ni yang aku nak citer pasal majlis kawen.

Setiap percintaan akan berakhir dengan sebuah ikatan yang suci iaitu perkahwinan. Haaa, hujung bulan April ini, seorang lagi gff aku akan melangsungkan perkahwinan nya dengan jejaka idaman hatinya. Majlis berlangsung di Nilai, Negeri Sembilan dan aku telah dijemput seisi keluarga untuk memeriahkan lagi majlis tersebut.  (nak nyanyi..nak nyanyi lagu hatiku milikmu...) hahahaha...itu sekadar angan-angan je ok.

Yang menjadi isu di sini, baju apalah pulak aku nak pakai nanti ni. Takkan nak pakai baju aku pergi kerja? Tak Vogue lah pulaks (aku ingat aku DIVA ke?) uhuuu....Penampilan haruslah dijaga dan bersesuaian dengan majlis, janganlah pulak aku over mengalahkan mak andam sudah nanti tak sempat makan, mekap dah cair, seperti aku pernah mendengar satu ayat dari geng-geng mak andam,>> dari muka biawak aku dah mekapkan jadilah muka cicak.<<  Kihkihkih, tergelak jugaklah memula aku terdengar.

GFF aku ni tergolong dari orang yang agak stylo lah dan aku yakin sangat mesti majlis tu agak hebat jugaklah kot. Untuk aku menempah baju semata-mata untuk majlis tu aku rasa memang tak mungkinlah, tapi kalau ready-made mungkin. Tolak tambah tolak tambah ada lebih kurang lagi 2 minggu, sempatlah lagi untuk aku meng-test dan menggodam tenet untuk mencari baju yang akan menjadi idaman hatiku.

Warna tema untuk diri aku (tema pengantin aku terlupa) adalah maroon a.k.a merah hati Oren. Kat mata dah terbayang ni, tapi sabo-sabo, cari lagi yang lain...Seperkara lagi, rambut aku ni haruslah diubah suai sedikit, tak dapat permanent, half-manent pun ok, ataupun hand-made (jahanamlah rambut aku ni nanti) agar nampak lain siiiiikit. Susahnya lah jadi pompuan ni kan, hubby aku rileks je, aku je yg gelabah lebih. Ahhhh lantaklah. beauty is pain dan yg penteng jangan BIMBO sudehhh..

Baju untuk Mr. Hubby dan Ms. Princess Nia dah ada dalam genggaman, no worries about that matter k.


AND guys please wish me LUCK dalam pencarian kostum aku nih. ihiii..tengkiu.

(of coz aku akn meng-upload gambo sebaik selesai aku menghadiri majlis ni nanti yer)...tungguuuuuuu.....

No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..