Mr.Tabung

Thursday, April 19, 2012

Almari ajaib ku.


Nafsu membeli aku datang lagik. Orang yang dipertanggungjawapkan dan yang menyebabkan aku mula terbayang-bayang satu ‘benda ni’ adalah kawan aku si cujen.

Yang nyata lagi benar dia telahpun membeli ‘benda’ tu, memang cantik, menarik lagi berguna. Walaaaaa.....perlu ke aku menerbangkan sejumlah duit untuk mendapatkan ‘benda’ tu? (ke ada sesaper nak hadiahkan utk aku, sila pm je, nanti aku bitau lokasi aku)..ihiiiii

Eh, lupa pulak aku nak bitau ‘benda’ tu apa, sabauu....ianya adalah aksesori dan cermin. Erkk...tak dapat bayangkan lagik ek, oklah...sila lihat gambarajah di bawah.
Dah tengok????? Cantik kan???? Kalau aku nak beli, tentulah aku kena amik kaler hitam sebab bilik aku bukan tema putih dan  lagi satu, putih ni cepat pulak bertukar kaler nanti, al-maklumlah aku yakin sangat ada yang berminat nak memegang-memegang sesuatu yang baru seperti ini, orang tu tak lain tak bukan ialah nia si budak kecik.

Aku akan memikirkan dan akan mempertimbangkan semula niat aku ni sambil nak buat pengaturan kat mana sesuai aku letak dalam bilik aku jika aku membeli lemari ni. (angan-angan kena ada).

Bagi yang rasa ada banyak barang kemas atau tak kemas, inilah peluang anda untuk mengabdikan segala hakmilik anda yang comel-comel itu di dalam lemari ini. Berguna tauuuuuu.....(saya bukan toke nak promote barang sendiri k) sekadar mengkongsikan minat dan pendapat.





Sesiapa yang rasa berminat bolehlah pergi ke RAINBOWS COLLECTION. Try r search FB di atas ni yer.


Apapun, satu hari pasti akan ku miliki, tahun bila aku pun tak pasti, kalau rasa duit terlebih, mungkin tahun ni jugak cermin ni menjadi milik ku.

ca..ca

No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..