Mr.Tabung

Tuesday, March 27, 2012

Aku kah?????

Sila cari saya di atas sana!!!

Yerrrr...cepat cari barang tersembunyi. Meh saya bagi klu sikit, kurus kering dan rambut yang ala-ala agogo....kihkihkih......anda tepat sekaliiiiiii.....hadiahnyer ialah.........nanti aku pikirkan nak bagi apa.

Untuk pengetahuan semua, itulah aku semasa berumur 11 tahun dan bersekolah di Sekolah Rendah Kebangsaan Ayer Barok, Jasin Melaka. Gambar ni ihsan dari salah seorang kawan aku kat dalam gambar ni, yang aku sendiri tak pasti yang mana satu (aku ni memang kaki pelupa). Apapun, aku sangat lah terharu kerana mereka mampu menjejak kasihan aku sehingga berkesan.

Yang paling penting, aku pengawas okkkkkkk....hahahahaha. Kalau korang nak gelak pun, silalah gelak berjemaah, aku tak pecik ati pownnnnnnnnnnnnn....

No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..