Mr.Tabung

Tuesday, March 27, 2012

Hepi Besday to me....

32 tahun?????????????
Yeker? Asal aku sentiasa rasa muda ni ????? (ko memang tak sedor diri) perghhh....diam tak diam, dah 32 tahun aku hidup di bumi Allah ni, alhamdullilah, pahit manis, suka duka semua aku dah lalui (tetiber nak bersentimental pulak).

Ok, 24 March, its my buffdayyyyyyyyyy......lets song the song (ihiiiii, hinakan)...tahun ni punya birthday, agak kelainan sikit. My hubby ni memang jenis yang buat tak tahu je tau kalau tiber hari-hari penting macamni (penting ke?) muka aku ni puas senyum sampai ke telinga pun, dia masih buat tak tahu, macam biasalah aku dapat kol dari pemili-pemili tersayangku meng-wish-kan dan tak kurang pulak yg bersms-sms, tima kasih yer. (pada nombor yang tak ku kenali, apapaun tima kasihlah sebab ingat besday aku ni, walaupun aku tak tau siapa yang sms tu, takkan nak tanya semula, ni sapa eek??? Keeecik ati pulak kan)...

OK, back tu my hubby story. Boleh pulak dia cakap, abang nak kuar jap ada keje, aikkkk, dahlah tak wish aku pehtu siap ada keje pulakkkk, ini yang makcik hangin satu badan ni, tapi takpelahhh, nak buat macamana...... pergilah abang oiiii....dengan selambanya dia pun keluar rumah. Sedihhhhh....

Agak-agak dalam 2-3 jam baliklah laki aku ni, macam biasalah, aku pun dah terlupa pasal besday kes aku tu, tgh duk mengemas umah, sekali anak aku terkedek-kedek datang bawak barang apa nth, aku wat tak tau je, sebab si kecik ni kalau bab nak mengalih barang-barang aku dialah champion nyer. Sekali bila laki aku ni datang dan **&&###@(18sx) aku, dan cakap Hepi Besday mummyyyyy.....walaaaaaaaaaaaaaaaaa.....supriseeeeeeeee lah sangattttttttt...menciiiiiii...kiter maluuuuuuuuuuu.....(tima kasih abang...maner hang belajaq buat mcm ni ha, habaq mai kaih)..ihiiii....

Itulah dia hadiah yang si kecik aku pegang tu, tanpa berlengah-lengah terus ku rogol paper bag, itu.....yerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr handbaggggggg (bukan LV ke Coach k)...nti aku upload yer....sekarang ni pun aku tengah menggunakanya....sukaaaaaaaaaaaaaaaa tauuuuuuuuuuuuu....

Tq sayang.......!!!!!!! (nti linda bagi special punya “hadiah”)....haipppppppp...lallalalallalalala...



.INI BUKAN BESDAY GIRL, OK.




HARGA : KASIH SAYANG
 JENAMA : ABADI

No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..