Mr.Tabung

Tuesday, November 24, 2015

Eye Tattoo

Hello wello semua..
Entry kali ni cuma nak meluahkan masalah aku yang agak tipikal iaitu malas nak bermake up bila masa nak pergi jenjalan.

Walaupun kadang-kadang sebelum tiba masa waktu nak keluar tu angan-angan aku kemain melangit nk touchup muka ala2 cam artis. Tapi bila tiba saat ketika muka plain aku ni jugak yg aku bawak ke sana sini.

Kalaulah kulit muka aku ni licin macam artis-artis kpop nescaya memang aku takyah nak mekap bagai kan. (tetap bersyukur).

Bila aku terserempak dengan lady-lady kat luar sana yang mekap cantik-cantik, dalam diam aku kagum macamana dia boleh jadi cantik macamtu. Hmm...aku paling hebat pun kalau keluar pakai eyeliner je itupun dah kira satu kehebatan sebab dalam sepuluh kali aku keluar 2 kali je aku buat macamtu.

Tapi kan..baru-baru ni aku ada ternampak satu gurl ni masa tu kat miv valley, cantik betul ukiran eyeliner dia dan aku pun curi-curi pergi rapat-rapat sampai coffeebean, rupanyer dia pakai eye tattoo tapi yang sementara lah. Agak-agak kalau aku pakai pelik tak ek.???

Bagi yang belum tahu kat bawah ni ada aku copy paste kan contoh tatu mata tu, maklumlah akak ko ni memang ketinggalan keretapi tapi tetap nak share jugak.









Amacam ada beran nak try??? tapi ek..ada sesape tahu tak mana nak dapat benda ni dengan harga yg murah???

Selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..