Mr.Tabung

Thursday, August 2, 2012

Balik kampung jommm..


Motip nk girang sangat?? Jangan tak tahu, tahun ni raya di kampung halaman aku nun indah permai (macam dah 4 tahun berturut-turut je raye kt kpg aku??) hihihi. Nak wat camner, selain dari aku beranak 2 tahun berturut-turut, tahun lepas pulak hubby aku xcited sebab beraya dengan anak yg dah boleh pakai baju kurung, so dia ikut jugak balik kampung aku. Tahun ni pulak, anak dia dah boleh berjalan berlari bagai, jadi dia pun seronok lah kot tengok anak dia tergedik-gedik kt rumah aku kt kampung tu.

Memandangkan rumah mertua aku lebih kurang macam ala-ala taman sikit so aku rasa kurang sikit nikmat hari raya (alasannnnnnnnnnnn). Walaubagaimanapun, dalam puasa ni aku akan balik lah ke rumah mertua aku, takdelah nampak macam aku ni queen control pulak kan? Tapi aku takdelah paksa dia raya rumah aku tahun ni akan tetapi bila dia yang menyuarakan pendapat untuk beraya di kampung aku, jadi apa lagi, aku pun HURAYYYYYYYYYYYY. yaabedabeduuuuuuuuuuu....

Bulan Ogos ni banyak jugaklah tarikh-tarikh penting dalam hidup aku iaitu anak aku lahir 15.8 so this coming 15 dia akan turn on 2 dan ulang tahun perkahwinan aku yang ke 5 tahun pada 31 Ogos ni. Jap je masa berlalu kan. Alhamdullilah ....

Ok, bagi menambahkan lagi keterujaan nak pulang berhari raya tak lama lagi ni aku nak tepek sikit gambar otw balik ke kampung aku...jom layannnnnnnnnn...


Kalau time nak balik raya, jangan harap sikit macamni je barang aku nak hangkut, selagi tak penuh kete lah...






arghhhh...nyaman nya di awal pagi (lom subuh)



uikkk...berenti jap r bang, nak terkucil....



hye mat-mat motor...berehat yer..jgn bawak laju-laju tauu...

abang-abang motor sedang beristirehat...


abang nak tambah pelincir?>>> tak payah, abang dah cukup lincir dah....lorrrrrr...

Hmmm..nak tambah pelincir??



pepagi lagi dah banyak bas atas jalanraya ni ek..








Ok, gambar di bawah ni menunjukkan aku dah sampai ke tol yang terakhir iaitu Plaza Tol Jabor...(jgn sesaper terfikir nak menukor nama plaza tol ini yer)

gambar kurang jelas a.k.a gegor...





apabila memasuki satu tempat kawasan jajahan...
\
terang bulan malam ini, kerlipan bintang seribu.....


bendera berkibar....


haaaa...antara gerai yang akan aku singgah sebelum sampai ke rumah, roti canai 15 tak termasuk kuih muih lagi yang aku borong...tersenyum brader ni....

eh...tu gambar hubby aku rupanyer...hikhikhik...





Ok itu je dulu untuk sesi pemanasan raya. Yang real punya perjalanan nanti, kena tunggu aku dah start cuti lah kan..



p/s: harap maaf sebab gambar tak jelas sebab tangan aku mmg tak bedung sik nk bergegor jer...

No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..