Mr.Tabung

Friday, July 27, 2012

me @ SOPHIE PARIS


Hye semua....

Mood saya sangat pinkish  harini. hihihi. Agak gedix statement itu kan? Walaupun sebenarnya aku bukan lah penggemar sangat warna-warna pink ni. Warna kegemaran aku adalah semestinya KUNING (babe, mesti senyum bila baca warna kuning ni kan..hihihi)

Semalam aku telah pergi ke SOPHIE PARIS STORE yang berlokasi di Petaling Jaya. Disebabkan agak banyak orang order barang dengan aku jadi terpaksalah dengan gigihnya aku menapak ke situ dan seperti biasalah dengan hubby aku a.k.a. tukang angkat barang (tima kasih sayang)

Aku suka sangat internal design kedai sophie ni, sangat menarik dan selesa dan bertemakan kaler pink (so, korang tahulah kan sebab apa mood aku pinkish). Ditambah susun atur barang-barang yang di display tu sangatlah menyenangkan untuk orang melihat-lihat sebelum atau selepas membeli. Kadang-kadang tu, yang aku tak berkenan dalam katalog boleh pulak bila tengok secara live aku pulak tergedix-gedix minat. Biasalah kan..

Uppssss...sebelum ada yang ternganga tak tahu tentang apa yang aku bebelkan ni bolehlah klik di sini kalau nak dapat info yang lagi bernas dan tepat tepat Sophie Paris dan bila dah klik tu bolehlah tengok katalog dan berminat nak jadi ahli ke atau nak membeli sahaja pun boleh MELALUI saya yer..!!!

Sambil-sambil tu meh cuci mata tengok gambo aku berposing sikit masa kat sophie store ni yerkkk.


apa lah agaknya yg aku peka sangat tu ek???


muka orang kepenatan...


peaceeee.....wolopon aku tak buat...

 
i luv u (dalam hati)..
  
best tauuu...rugi sape taknak joinnnn...jom rrr joinnnn....




RM 110 onlyyyy....


sape nak beli bag ni..superbbbbb gojessss... HURRYYYY RM115 only...lorrrr...


siyesssss cantekkkkk....

RM145

hasil barangan dagangan yang dibawa pulang





Ada yang berminat?????????????????????? message me ok....daaaaaaaaaa.... 

1 comment:

Komen murni murni je yer..muchoo..