Mr.Tabung

Friday, June 15, 2012

Skim rumah impian pertama ku..


Semua manusia di dunia ni mengimpikan rumah idaman dan semestinya rumah yang diimpikan tu kadang-kadang tak tercapai impian dek kerana kemampuan masing-masing. Lainlah kalau bagi yang berkemampuan tu, macam-macam jenis rumah boleh direka bentuk kan. Sampaikan ada yang tak tercapai dek akal bila tengok rupa bentuk sesebuah rumah tu.

Aku dah biasa tengok rumah yang mewah-mewah kat Malaysia ni tapi untuk kali ni aku nak share kan gambar-gambar rumah yang agak pelik lah bagi aku tapi tetap menarik dan tertarik ! Inilah di antaranya ;


alahai...bestnya lah kalau aku dpt rumah camni..


err..yg ini tak pasti lah pulak nak naik ikut maner..


ok, aku nak muntah kalau masuk rumah ni..

kulit kerang pun jadi ilham...hmm..

speechless..

So? amacam, ada sesaper nak tiru rumah camni tak? Sebelum buat keputusan , jangan lupa tanya Majlis Perbandaran Daerah masing-masing ye, takut tak dapat kelulusan pulak..huhuhuhu.

No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..