Mr.Tabung

Tuesday, May 29, 2012

Bila mummy takde keje...


Perghh...agak lama pulak aku rasa tidak meng-update blog ku ini, bukan kerana sibuk pun sebenarnya hanya disebabkan aku bercuti cuti Malaysia. Sekarang kan aku ni terlebih rajin pulak nak menghabiskan cuti aku yang berlambak-lambak kt HRMIS tu. Ihiii.

Cuti-cuti pun duduk kat rumah je pown, bukannya aku pergi melancong dalam atau luar negeri yer. Tiba-tiba rasa bosan pulak bila cuti duduk je terperap macam jeruk kat rumah. Nak buat macamana keadaan tidak mengizinkan. Yang nyata aku lagi penat bila duduk kat rumah berbanding di tempat kerja. Nak tahu kenapa?? Tak lain tak bukan si kecik aku yang suka je membuli aku bila aku ada kat rumah.

Tapi bila dia tidur, aku pulak rasa sunyi dan takde kerja pulak nak buat. Jadi oleh kerana kebosanan bila si kecik tu tidur maka terjadilah aksi-aksi yang kurang siuman aku, nak tahu apa??? Sebelum tu, aku juga telah membuat keputusan dengan hanya memotong rambut aku tanpa apa-apa xtra makeover dan telah dikenakan bayaran RM9...grrrrrrr....kat saloon amoi je. Hasilnya??? sepadanlah dengan harga, tak cantik dan tak buruk.


Tadaaaa.....berangan nak jadi dreamy girl .....kenkonon... amik gambo diri sendirik...






Untuk makluman ye, tak sempat habis my self photo shoot ni, cik kecik dah bangun jadi untuk tidak mengecilkan hatinya, mummy tangkap lah satu gambar nia ye. hahahahahaha. potonglah adik ni tau...

Aku juga telah meminjam sepit biskut famous amos nia ye, meh aku close-up kan sepit tu :


COMEL KAN??

INILAH TEMPAT PENYIMPANAN BEKALAN NIA.
 

 Last but not least...








.hatiku pasti hatimu jua.



 Nak puji dialu-alukan, kalau nak keji, sila dalam hati sendirik je yer....ca..ca...



No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..