Mr.Tabung

Tuesday, April 17, 2012

Tima kasih abang...



Hello diari....

Gedix tak tetiba nak berdiari bagai, bukan apa pun, ini disebabkan hormon happy aku melonjak-lonjak disebabkan suku daripada hajat aku ditunaikan oleh Mr.Hubby. (tq abang ucuk acam)

Semalam waktu balik kerja, sekali aku tengok dalam kereta segedabak bag bowling dia, aik??? Nak pegi main bowling ke bang? (dlm hati dah berbunga-bunga terbayang alamanda), jawapanya agak menghampakan sebab dia cakap kalau pergi main waktu ni, mesti balik lambat, kesian kat anak pulak sebab waktu petang memang time dia dah standby kami balik.

Alahhhhh, aku pun mulalah merungut sebab dalam hati ni memang dah teringin yang amat nak memijak alamanda sebab nk survey dan menyambar ‘sesuatu’.  Aku pun start buat muka sememek, tiba-tiba aku tengok hubby masuk arah jalan lain (bkn jalan balik rumah), yessssssssss!!! Lakonan sememek aku menjadi. Yihaaaaaa...yibaa yibaa...

Demi tidak menghampakan bini, dia pun pergi je alamanda dan yang penting tak main bowling! Ini bermakna aku boleh berleluasa di situ. Oleoleoleole...first, aku singgah Chamelot untuk mencari sanggul palsu tapi hampa, terus ke SINMA, sanggul ada tapi bukan yang daku hinginkan (rambut palsu anak  pulak dibelinya hubby aku nih) ada sedikit kehampaan tetapi lalu je depan NOSE, ada sesuatu yang berjaya menangkap pandangan mata aku yang  rabun ni, cantekkkkknya kasut 5 inchi berkaler oren yang ber-display new arrival itewwwww.....di tambah hubby aku terus duduk di kerusi empuk kedai tu, aku disuruhnya mencuba (ada peluang nih).

Miss, size 8 please...lalalalalalalalala, memang halussss mulussss tumit kasut tu, kalau kawan seperjuangan aku ada (cujen the lejen) harus dia pun takkan melepaskan peluang grab kasut itu. Malangya (sekali lagi) size 8 sudah habis stock..whatttt???? menurut promoter tu, untuk kasut yang mcmni, depa cuma sedia sepasang jer untuk each size, ada ke orang lain yang pakai kasut tu selain aku??? (perasan kan?) sekali lagi aku hampa. Menci...mencii.

Terus hubby aku ajak pergi makan kat Secret Recepi, walaupun perasaan masih hampa, tapi makan tetap makan, selesai santap dan tapau untuk emak dgn anak, jom balik jelah......upssss...singgah nichii jap ek......dah memang aku idamkan kain oren yang dipakai patung yang cun tu, buat-buatlah terkejut tengok seolah-olah pes time aku nampak padahal aku dah bermimpi-mimpikan dah, tanpa berlengah aku terus pergi mendapatkan size yang aku inginkan, alamak L dah abis, tapi aku cuba jelah size M , yeayyyyyyy, muat dan cantikkkkk!!!! Hubby pun cakap cantik itu bermakna green lite ooooooo....pergi kaunter terus bayar. Settle!!!!

Balik dengan keriangan juga akhirnya. Terima kasih abang, I lOve u co muchhhhhhhh!!!!! Lain hari banjer linda lagikkk tau....(mcm biasa).....kihkihkih.
Ca...ca....





No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..