Mr.Tabung

Friday, April 13, 2012

Sedapnya dia mamam..


Besar dah anak aku rupanya, macam baru je aku bersalin semalam (badan gemuks) dan berpantang. Alhamdullilah, semuanya berjalan dengan lancar, princess nia dah pandai berjalan;berlari;bercakap (bahasa yg agak sukar difahami; tolong ambil kan barang (yg ringan-ringan lah) dan yang paling terkini, dah pandai makan Mee Goreng Ibumi.

Ihiii, baru-baru ni, oleh kerana tiba-tiba aku ada kepingin nak makan mee goreng (segera) Ibumi (atau dulunya Indomi) dengan pantasnya aku telah ke dapur dan sekaligus 4 bungkus aku sambar. Sedikit info lah bagi yang kurang arif tentang mee segera yang ada sekarang ni; mee goreng jenama ni, bagi aku dari dulu lagi memang the best. Dari segi rasa memang tiptop dan sangat menyelerakan, tetapi janganlah diamalkan selalu yer, tak memasal rambut korang keguguran pulak nanti.uhuu...

Ok, selesai je aku terus hidangkan untuk dimakan, seperti biasa, aku akan bagi princess nia tu makanan yang sepatutnya dia makan lah kan, tapi taknak pulak kali ni (dah jemu kot), so aku try lh bagi dia rasa mee aku ni seurat dua, perghhhhhh....di luar jangkaan, mintak lagik, alahai, bukan mummy taknak bagi sayang, tapi belum masanya lagi ditambah tak berkhasiat. Demi untuk tidak menghampakan, untuk kali ni, aku bagi lah peluang untuk dia rasa. Kali ni je ok....no more after this...

Dan inilah hasilnya ;

























nyummmmyyyyy lah mummyyy......!!


2 comments:

  1. Ahmad Ishraff pon suke meggi...iskk...sangat tidak sihat kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu r, bagi je rasa, tak bg kesian pulak kan...

      Delete

Komen murni murni je yer..muchoo..