Mr.Tabung

Wednesday, April 18, 2012

Kasut oh kasut...


Entah kenapalah mata aku ni asik terbayang kasut yang aku nak beli tp takde size di NOSE yang berkaler oren lagi 5 inchi (mcm sajak plaks..)Aduhai..kalaulah aku dapat menyarungkan di kaki ku ini alangkah bersinarnya dan sungguh menawan hati yang memandang (kalau aku terpelecok lg ramai mata akan memandang)ihiiiii....

Isk..isk..aku rasa dah lama aku tak membeli kasut ni semenjak aku berhijrah ke jajahan lain ni, bukannya takde kedai kasut tapi ‘teman’ yg meneman tidak sama ‘citarasa’ dengan aku. What to do?? Itik minum dgn sudu.

Tetapi, sebaik saja aku memandang longgokan kasut aku yang tersusun rapi tiba-tiba baru terperasan, ada sepasang 2 kasut yang belum aku pakai. LAaaaaaa...asal ek? Aku terlupa kot tentang kewujud-dan nya. Boleh dikira satu pembaziran ni, ok takpe, akan ku tunggu masa dan ketika yang bersesuaian untuk aku melaram kau wahai kasut.

Aku tak memilih jenama kasut yg branded asalkan kasut tu wajib lebih dari 4 inchi dan tumit selain wedges haruslah halus dan mulus, walaupun ramai yang menegur dengan ketinggian yang aku ada sekarang ni kenapa perlu pakai kasut yang tinggi-tinggi? Tak gayat ke? Jawapan aku senang je, SEBAB SAYA SELESA DAN KONPIDEN..sekian.terima kasih. Mungkin jawapan aku ni membuatkan ramai yang berkata-kata dalam hati memasing,, tapi perlu ke aku kisah???? Husband aku pun tak kisah, aku peduli apa orang lain nak kisah, kalau jatuh pun aku yang tanggung.Betul tak?????

Walaubagaimanapun, kalau bersiar-siar dengan anak, aku akan mengenakan kasut yang flat jelah, al-maklumlah, si kecik tu walaupun stroller aku dah beli besar gedabak tapi still nak suruh berdukung bagai. Jadi bagi mengelakkan aku sakit lutut bila mendukung atau mengejar anak aku tu, baik aku pakai kasut yang selesa dan bebas bergerak, time begini takde masa nak catwalk ok.

Kesimpulannya aku ni memang boleh dikategorikan pencinta kasut ditambah mendapat sokongan dari kawan aku yg kecik tu lagi-lagilah aku bergiat cergas. 

Gambar kat bawah ni hanya sebahagian dari kasut yang aku sayang dan sebahagian lagi dalam stor, malas nak amek gambo yg tu.









.RUANG ATAS SEKALI ADALAH KASUT ANAK AKU.





.INILAH KASUT YANG BELUM PERNAH AKU PAKAI.

Yang pasti, koleksi ini pasti akan bertambah lagik...

ca..ca..

2 comments:

  1. ni je koleksi kasut ko? ...ok, takleh lawan aku nye...hahahahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini baru sebahagian, nanti akan ku keluarkan semuanya yg tak muat dalam lemari ni....wakakaakaka...

      Delete

Komen murni murni je yer..muchoo..