Mr.Tabung

Friday, April 20, 2012

Hebat kann..


Bulan May bakal menghampiri. Setakat ni takda lagi event or invitation untuk dihadiri (aku ingat aku diva ker?). Lagipun masih ada lebih kurang dalam 10 hari lagi untuk dihabiskan bulan April ini.

17.5.2012 adalah merupakan hari lahir bagi suami tercinta aku a.k.a Mohd. Sobri Bin Md. Radzi. Sekaligus dianugerahkan umur yang akan berganjak ke-38. Huhhhhh????? Tua dah laki aku (ni kalau dia baca ni tak abis-abis nak cakap muka tak setua umo) lantaklah bang, janji performance mantap  . Kalau harapkan umo je muda tapi...alahaiiiii, tak memberi kesan juga.

Ok..ok kembali ke jalan asal semula .

Aku dah terfikir nak memberi hadiah kat besday men ni nanti dan ajak lah pergi mana-mana restoran sederhana mewah yang ada kat KL ni nanti (on me) Antara hadiah yang terlintas kat fikiran aku ni ialah, Iphone 4, 32 gb (bukan 4s ok) sebab aku pun pengguna Iphone 4 jadi sangatlah berbaloi kalau nak bermesej hanya WhatsApp saja, tiada bayaran dikenakan.

Antara sebab lain aku nak belikan dia handphone adalah kerana, aku rasa dah bertahun kot dia tak tukar hp dan masih kekal dengan Nokia dia tu, hp tu memanglah canggih tapi untuk zaman terkini sudah tidak lagi. Ihiii. Alasan dia, ‘tak payah membazir pakai je selagi boleh.’ Ooo... ini ko cakap membazir, yang pergi beli lappy Apple tu nak dikira kategori apa??

Harap-harap menjadilah cadangan aku nak bagi hadiah sebegini yek...nanti bolehlah pergi survey-survey harga. Aku rasa harga dah turun sikit kot memandangkan yang terkini Iphone 4s pun dalam RM2K++ . Aku budget dalam 1K++ . Lumayan jugak tu duit aku nak diterbangkan. Takpelah janji niat ikhlas untuk suami tercinta (ayat jiwang padang pasir).

Aku pasti dia pun akan tersenyum kegembiraan kalau dapat hadiah sebegitu (kalau aku dah melompat-lompat dah). Dia mestilah nak kaber macho kan, belakang aku siap cucuk langit punyalah. Iphone tuuuuuuu....ingat harga seratus dua ke. Uishhhhh.hebat noks. Tapi... kalau ko guna untuk mesej dgn pompuan lain, siap ..aku tukarkan hp ko ke nokia 3210 jer.

SAPE TAK SAYANG LAKIIIII....BROOOO!!!




.HANDPHONE HUBBY SKRG.



.AKAN DATANG.


BEZA ternyata BERBEZA !!




p.s: jangan kasi tau sama dia erk.

No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..