Mr.Tabung

Thursday, March 13, 2014

Mengapa dan kenapa



Adoiiii...tengah-tengah aku dah takde keje nak buat ni ingatkan bolehlah nak ngupdate blog a.k.a renovate apa yang patut kat blog aku yang tak seberapa ni. Akan tetapi..harapan ku punah ranah (cheewahh).

Pertama:
Aku baru je nak berblog walking; meninggalkan jejak ; memfolo ; keputusannya?? ERROR. grrrrr....paneh hati den nih.

Kedua :
Nak update bloglist dan hasilnya juga?? ERROR !!!

MENGAPA dan KENAPA??????? otai-otai tolonglah bagi pencerahan sikit kat amatur blogger mcm aku nih. 

Puas sudah aku meng-save dan bila preview?? HILANG..tak dapat dikesan; sekali lagi aku update dan save tapi takde jugak!!

Adakah terjadi pada aku je?? hukhuk..sadisnyer..takpe..mungkin disebabkan keaadaan berjerebu dan tak hujan so line tak berapa nak ok..kot???

Mungkin juga sebab aku tengah diwaktu kerja ni so TAK RETI-RETI LAGI??? buat keje lah..apa lagi...

Ada sesape tak tau cara nak buat bloglist?? (konfem sumer dah tau)..takpe.,aku sumbangkan sikit je: nah..






  1. Title tu boleh je nak tukar ikut selera masing-masing yer.
  2. Bagi yang baru nak buat klik 'add a blog to your list' tu pastu masukkan url atau klik blog yang dah sedia korang folo so bolehlah pilih mana-mana blok yang korang rasa nak di tunjukan kat blog list tu yer.
  3. Add lah seberapa banyak (1-10) url blog yang korang nak yer.
  4. Last sekali jangan lupa klik 'add to list' kemudian save. preview jap..puashati??? save arrangement. View blog.siap.
Tapi ada satu tutorial yang membolehkan korang letak cute-cute icon kat sebelah setiap bloglist korang tu. Buat masa sekarang aku tak sempat nak update kan dulu..hehehe..
 
p/s: gambar-gambar kat atas tu credit kat blogger: cerita ceriti cik siti.



No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..