Mr.Tabung

Wednesday, June 20, 2012

Sopan dan masih bergaya....


Perghh , pelbagai jenis style atau cara boleh buat dengan sehelai kain je sekarang ni. Belit sini belit sana, siap. Nampak macam senang je kan? Harini nak cerita sikit tentang cara pemakaian tudung terkini. Walaupun aku ni masih free hair bila habis office hour, tapi aku suka je tengok style tudung yang trendy sekarang ni. Macam-macam gaya dah ada sekarang ni, ada jugak kadang kala tu aku tengok agak peliklah tapi dah kerana fesyen so kira ok lah.

Kalau zaman dulu-dulu sebut je bertudung, kita dau tau dah macam mana rupa nya. Menutup aurat. Tapi sekarang ni, bila sebut bertudung, bermacam-macam jenis dah terbayang kat mata aku ni, belit sini belit sana, dan yang terkini ni pulak TURBAN atau senang citer ala-ala orang africa yang di ubah suai sikit tapi still menutup aurat. Nak juga aku try tapi macam ragu-ragu pulak. hahahahahaha. Kan silap-silap orang ingat aku ni pelarian africa pulak. kihkihkih.

Meh kiter review jap jenis-jenis atau style tudung dari dulu hingga kini :


TUDUNG BAWAL
UP KAN SIKIT STYLE..


TUDUNG XPRESS PUN WUJUD.. 
OWNING CANGGIH SIKIT





OK NI DAH LAGI UPGRADE..

SYRIA MARIIIIII....





SHAWL
ALA YUNA & HANA TAJIMA


SHAWL


CM SENANG JE..TAPI..FUHH ...BERPELUH..

CUN..






TURBAN


ASAL USUL DARI NEGARA ORG NI KOWT..
 sumber gambar ; yahoo images


 
Sebenarnya banyak lagi yang terkini tapi tak terlarat pulak aku nak meng-upload semuanya. Tapi aku dari dulu sampai sekarang, lebih suka macam ni jer...


 













Tapi tolonglahhhhhh, jangan sampai nak berfesyen sangat sampai jadi macam ni...

V

V

V

V

V





fashionista...hoccayyy....

renung-renungkan.......

No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..