Mr.Tabung

Thursday, April 5, 2012

Tak kena lah...


Alahai....camner ni..camner ni.....(apa yg camner nyer????!!!) peninggglahh...mana nak cari idea nih???

Pasal blog aku nilah, isi dah agak banyak tercipa, tapi header tak kena pulak. Buat sendiri?????? Alamatnya, ke laut lah lagi. Dah memang bukan dilahirkan untuk menjadi kreatif dan berseni nak buat macamana kan??

Punca untuk aku mendapatlkan header idaman dah ada (tukang create) Cuma design macamana yang bersesuaian tu je menemui jalan buntu. Biarlah supaya bila orang lihat je header tu dah menaikkan nafsu untuk melihat dan membaca kandungan kan?? Haaa...itulah matlamat aku, tapi..(asik bertapi je aku ni kan) mana nak datang idea sebegitu rupa ek?? Aku ni dahlah beginner je, bukanya blogger yang gah dan dah stabil, di mana asal buat entry je berpuluh komen masuk, tak kisahlah semua tu, janji aku mendapat kepuasan dengan apa yang aku buat dalam blog aku ni.

Tapi sekurang-kurangnya bila ada yang tersinggah atau tersesat kat blog aku ni, boleh nampak lah jugak ada sikit keistimewaan (yang tak seberapa), taklah hina sangat kan, betul tak?????

Untuk itu, aku nak blog walking jap, mencari idea (tp taklah nak tiru) sekadar dengan harapan agar tercetus idea ; sesaper nak bagi idea pun dipersilakan ; atau sesaper yang baik hati nak ‘create’ satu untuk aku (lagilah aku bersyukurnya).

Dan..aku tetap juga akan meng-hupdate blog ku ini, walaupun masih menggunakan header yang ado ni haaa....

Ok, nk memulakan perjalanan dah....babai, sayonara, tata, wo ai ni......

2 3 kucing berlari
4 5 kucing berlari
kalau aku tak meng-update blog berhari-hari
korang tahulah mana nak cari....

Anak kucing makan pengat
Anak tebuan kena sengat
Jasa korang akan ku ingat
Sape bagi idea akan dapat pingat

sudahh..sudah!!....jangan aku nak mengarut lagi!!!

adiosss......

No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..