Mr.Tabung

Tuesday, March 27, 2012

Apaaa?????

Semalam pergi check-up kat Hospital Putrajaya.

Hasilnya, aku dapat tahu berat terkini aku adalah 62.5 kg. Tahniah pada diri sendiri yer. Tidakkkkkkkkkkkkkk.......!!!! Ya rabbi, macamana boleh jadi sedemikian rupa ni??? aku termakan batu ke? Atau mesin penimbang tu yang rosak, bulan lepas berat aku sangatlah idea iaitu 56.3kg, ini bererti selepas je operation atau selepas kena tahan wad seminggu, berat aku naik mendadak ke????

Adakah kerana aku terlebih gembira sekarang ni??

Adakah kerana aku kurang aktiviti tengahari sekarang ni??

Apapun kemungkinanya 2 produk ini sedang dalam pemerhatian aku iaitu:-

Jamu Yusmira @ Jamu Mak Dara.

Yang mana satu pilihan hati????? Akan ku update info terkini...



atau


No comments:

Post a Comment

Komen murni murni je yer..muchoo..